dinsdag 18 maart 2014

Tips: om beter en slanker op de foto te staan!

Hallo lieve mensen! Ik kwam gister een leuk artikel tegen, die erg nuttig kan zijn voor vrouwen!

Iedereen kent het denk ik wel, je ziet een foto van jezelf terug en je walgt gewoon van jezelf. Onderkin, je buikje, je staat er op als een zak aardappels. Fijn, want al die foto's komen ook nog eens op Facebook.. De hele wereld kan ze tegenwoordig zien! Je schaamt je kapot. Jep, ik ken het ook. Eigenlijk vind ik zelden een foto van mezelf leuk.


Dit artikel geeft tips over hoe je wél leuk op een foto kunt staan, ook al heb je een onderkin of een buikje!
Ik ga de tips goed onthouden en eens kijken of het echt werkt! Ik ben in ieder geval erg benieuwd :)
Dusss, voor iedereen die ook nooit tevreden is over haar eigen foto's: lees dit artikel eens!

Een paar tips uit het artikel:

  • Houd je kin omhoog, om een onderkin te voorkomen.
  • Houd je tong tegen je gehemelte, de ruimte onder je mond wordt hierdoor een beetje opgetrokken.
  • Richt je ogen op de camera en houd ze goed open!
  • Leg je handen op je heupen.
  • Draai één heup weg.
  • Kruis een been over je andere been.

Maar kijk vooral even naar de voorbeeldfoto's in het artikel, die geven een heel goed beeld :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten