maandag 17 februari 2014

About me

Hey! 


Welkom op mijn foodblogje, wat leuk dat je komt kijken!
Ik ben Kim. Fotograaf, kunstenares en foodblogger.
Ik ben geen professionele kok, maar elke dag maak ik met liefde gerechten klaar. Daarbij vind ik het altijd erg leuk om te experimenteren met verschillende ingrediënten en kruiden.
Na 4 jaar de opleiding Kunstzinnige Therapie gevolgd te hebben, ben ik gestopt om mij meer te gaan richten op iets wat ik écht leuk vind. Koken! Mijn droom is om ooit een eigen lunchroom te openen :) Die droom wil ik graag waarmaken. Nu ik geen studie meer volg, ben ik hard opzoek naar een baan binnen de horeca om ervaring op te doen. In september wil ik een horeca opleiding gaan volgen aan ROC Leiden.
Doordat ik veel tijd over had, kwam ik met het idee om deze foodblog te beginnen!


Op deze site zal ik alles delen wat met eten te maken heeft. Van eigen recepten tot interessante artikelen die over voedsel gaan.
Mijn recepten zijn niet moeilijk klaar te maken en bevatten geen vreemde ingrediënten. De meeste recepten zullen hierdoor niet heel duur zijn.
Ik zal er naar streven om elke dag een nieuw recept te plaatsen op mijn blog. Ook zal ik elke dag met jullie delen wat er op mijn bordje lag, zodat mijn lezers eventueel inspiratie op kunnen doen!
Mijn voorkeur gaat vaak uit naar de gerechten helemaal zelf klaar maken, zonder pakje Knorr of ander “kant-en-klaar” pakje, maar zo af en toe heb ook ik eventjes geen zin om uitgebreid in de keuken te staan hoor! Ik probeer zo gevarieerd en gezond mogelijk te eten, maar soms heb ik ook gewoon trek in een lekkere vette hap!

Veel lees- en kijkplezier, eet smakelijk en hopelijk tot snel weer!

Oh, ik zal het heeeeel leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten